Headerafbeelding

Klantenservice

Veelgestelde vragen

  • De levertijd van onze fietsen is afhankelijk van de voorraad. En van de verschillende maten en kleuren waarin een fiets leverbaar is. Als een fiets bij ons op voorraad is, dan kan je zelf een bezorgdatum selecteren. Over het algemeen heb je de fiets dan binnen een week in huis. Als de fiets niet bij ons op voorraad is, dan is de levertijd afhankelijk van de leverancier. Deze heeft namelijk tijd nodig om de fiets te produceren en aan ons uit te leveren. Als je een fiets bestelt die we niet op voorraad hebben, dan krijg je uiterlijk na 48 uur de verwachte leverdatum van ons door.

    Let op: het is momenteel extreem druk bij alle fietsleveranciers. Hierdoor kunnen we de levertijden niet altijd garanderen. En worden levermomenten soms helaas uitgesteld.

  • JUIZZ bezorgt zes dagen per week in heel Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden). Als een fiets op voorraad is, dan kies je bij het bestellen zelf de gewenste bezorgdatum. De avond voor de bezorgdag ontvang je een e-mail met daarin het verwachte tijdvak van bezorging. De bezorger is op de dag zelf te volgen via een link die we per SMS versturen. Zo weet je precies hoe laat de fiets wordt bezorgd. Als de chauffeur naar je adres onderweg is, neemt hij contact met je op. Woon je in België of Duitsland? Dan gelden er aangepaste levertijden. Meer informatie hierover lees je bij "Bezorgen jullie ook in het buitenland?".

  • Helaas leveren wij niet op de Waddeneilanden.

  • De bezorgkosten verschillen per product. Bij elk product en in de winkelwagen kun je terugvinden wat de bezorgkosten zijn. Zo weet je altijd vooraf waar je aan toe bent.

    Alle fietsen worden gratis bezorgd in Nederland. Voor alle bestellingen onder de € 50,- geldt een tarief van € 5,95. Is de waarde van je bestelling hoger? Dan wordt het gratis verzonden.

  • Ja, JUIZZ bezorgt bestellingen op donderdag in België. De communicatie rondom het bezorgmoment verloopt hetzelfde als voor de Nederlandse bestellingen. Ook alle fietsen worden gratis bezorgd in België.

  • In Nederland en België worden alle fietsen 100% rijklaar afgemonteerd geleverd. Onze gediplomeerde monteurs lopen alle fietsen voor levering volledig na. Tijdens deze controle worden de versnellingen en de remmen afgesteld, worden de spaken gespannen en wordt er een kleine proefrit op de fiets gemaakt, zodat wij er zeker van zijn dat je fiets 100% in orde is. Eventuele accessoires worden gelijk gemonteerd. Scheelt jou weer tijd en energie.

  • Heb je vragen over je bestelling? Of wil je graag meer informatie? Onze klantenservice staat 6 dagen per week voor je klaar. Je kunt een vraag stellen via dit Contactformulier. Ben je een zakelijke klant? Stel dan altijd je vraag via dit Contactformulier.

  • Een proefrit is gratis en vrijblijvend.

  • Jazeker, je kunt je nieuwe fiets gratis afhalen in één van onze winkels. Je kiest in het bestelproces voor de optie ‘Afhalen in 1 van onze winkels’ en vervolgens kan je het gewenste JUIZZ-filiaal selecteren. Je fiets staat op de gekozen dag volledig afgesteld voor je klaar. Eventuele accessoires worden gelijk gemonteerd. Je kunt de fiets ter plekke in de winkel betalen. Een overzicht van al onze winkels vind je hier.

  • De bezorgkosten verschillen per product. Bij elk product en in de winkelwagen kun je terugvinden wat de bezorgkosten zijn. Zo weet je altijd vooraf waar je aan toe bent.

    Alle fietsen worden gratis bezorgd in Nederland. Voor alle bestellingen onder de € 50,- geldt een tarief van € 5,95. Is de waarde van je bestelling hoger? Dan wordt het gratis verzonden. Ook is het mogelijk om een fiets naar het buitenland te versturen. JUIZZ bezorgt fietsen op donderdag kosteloos in België. Het bezorgen van je fiets in Duitsland kost € 44,95. Voor de overige landen en tarieven binnen de EU kun je contact opnemen met onze klantenservice via (085) 07 17 729.

Onderwerpen