Veelgestelde vragen

  • JUIZZ bezorgt zes dagen per week in heel Nederland. Alleen de Waddeneilanden zijn uitgezonderd. Als een e-bike op voorraad is, kan je bij het bestellen zelf de gewenste bezorgdatum kiezen. Per email houdt JUIZZ je op de hoogte van de voortgang. Op de dag van de bezorging volg je je bestelling via een link die je per sms ontvangt. Zo weet je precies hoe laat de fiets wordt bezorgd en hoef je er niet voor thuis te blijven.

  • Alle e-bikes worden volledig rijklaar afgemonteerd geleverd. Dit betekent dat de gediplomeerde monteurs in de JUIZZ-werkplaats je e-bike eerst volledig nalopen. Ze stellen de versnellingen en remmen af, spannen de spaken en maken een proefrit. Zodat jij er zeker van kan zijn dat de e-bike 100% in orde is. Heb je accessoires besteld? Dan monteren ze die ook gelijk op je fiets.

  • Natuurlijk! Alleen door een proefrit te maken leer je een e-bike écht kennen. Bezoek een JUIZZ store bij jou in de buurt en laat je adviseren door de e-bikespecialist in de winkel. Maak vervolgens een proefrit op je favoriete model, zodat je het comfort, rijgedrag en de besturing goed kan ervaren.

  • Ja, dat kan zeker. Kies in het bestelproces voor de optie ‘afhalen in één van onze winkels’ en selecteer vervolgens jouw dichtstbijzijnde JUIZZ store. Je e-bike staat op de gekozen dag volledig afgesteld voor je klaar. Heb je accessoires besteld, zoals een fietstas of kinderzitje? Dan zijn die ook gelijk aan je e-bike gemonteerd, wel zo makkelijk!

Onderwerpen